Forum www.mczg.fora.pl Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[TuT] World Edit

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mczg.fora.pl Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Taller2


Moderator
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 22:36, 22 Lip 2011    Temat postu: [TuT] World Edit

1. Jak zakładać cuboida na dom

aby założyć komuś cuboida należy pierw wpisać //wand aby dostać drewniana siekierke posłuży ona nam do zaznaczania przekątnych

jak już zaznaczyliście przekątne należy wpisać:
/region define hnazwa nick
np. /region define domtallera2 Taller2

trzeba pamiętać by nick gracza napisać poprawnie np jak mamy TaLLeR to musimy napisać TaLLeR bo jak napiszemy taller to tylko ktos z nickiem taller będzie mógł budować a właściciel domu nie.

po wpisaniu /region define nazwa nick
wpisujemy /region save

jeżeli chcemy dodać kogoś do cuboida tak żeby było min. dwie osoby lub więcej wpisujemy /region addmember (nazwa) nick

a potem znowu /region save
jeżeli opanowaliście już cuboidy zacznę od innych komend.

2.Komendy

//cut - usuwa zaznaczone przekątne
//set (ID) nr //set 1 - zmienia zaznaczone przekątne na dany klocek w moim przypadku jest to kamień
//copy - kopiuje zaznaczone przekątne
//paste - wkleja wcześniej z kopiowane przekątne
//undo - cofa zaznaczone przekątne
//walls (ID) np. //walls 1 - tworzy mur w moim przypadku mur z kamienia
jest jeszcze komenda //hpos1 i //hpos2 lecz ich nie ma sensu używać ponieważ mamy siekierę
//drain
//forestgen


3.Cuboid na Cuboidzie

Cuboid na cuboidzie:
1. Wpisujemy komendę //wand - da nam ona drewnianą siękierę, którą będziemy zaznaczać
2. Zaznaczamy lewym przyciskiem myszy na punkt A, a potem prawym przyciskiem myszy na punkt C.

3. Wpisujemy komendę //expand 15(wysokość cuboida[ja podałem przykład]) 10(głębokość cuboida[ja podałem przykład]) up
4. Wpisujemy komendę /region define Nazwa_Cuboida Nick_Właściciela
5. Wpisujemy komendę /region setparent Nazwa_Nowego_Cuboida Nazwa_Głównego_Cuboida
6. Opcjonalnie możemy wpisać /region save


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mczg.fora.pl Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin