Moderator
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:36, 22 Lip 2011 Temat postu: [TuT] World Edit |
|
|
|
1. Jak zakładać cuboida na dom
aby założyć komuś cuboida należy pierw wpisać //wand aby dostać drewniana siekierke posłuży ona nam do zaznaczania przekątnych
jak już zaznaczyliście przekątne należy wpisać:
/region define hnazwa nick
np. /region define domtallera2 Taller2
trzeba pamiętać by nick gracza napisać poprawnie np jak mamy TaLLeR to musimy napisać TaLLeR bo jak napiszemy taller to tylko ktos z nickiem taller będzie mógł budować a właściciel domu nie.
po wpisaniu /region define nazwa nick
wpisujemy /region save
jeżeli chcemy dodać kogoś do cuboida tak żeby było min. dwie osoby lub więcej wpisujemy /region addmember (nazwa) nick
a potem znowu /region save
jeżeli opanowaliście już cuboidy zacznę od innych komend.
2.Komendy
//cut - usuwa zaznaczone przekątne
//set (ID) nr //set 1 - zmienia zaznaczone przekątne na dany klocek w moim przypadku jest to kamień
//copy - kopiuje zaznaczone przekątne
//paste - wkleja wcześniej z kopiowane przekątne
//undo - cofa zaznaczone przekątne
//walls (ID) np. //walls 1 - tworzy mur w moim przypadku mur z kamienia
jest jeszcze komenda //hpos1 i //hpos2 lecz ich nie ma sensu używać ponieważ mamy siekierę
//drain
//forestgen
3.Cuboid na Cuboidzie
Cuboid na cuboidzie:
1. Wpisujemy komendę //wand - da nam ona drewnianą siękierę, którą będziemy zaznaczać
2. Zaznaczamy lewym przyciskiem myszy na punkt A, a potem prawym przyciskiem myszy na punkt C.
3. Wpisujemy komendę //expand 15(wysokość cuboida[ja podałem przykład]) 10(głębokość cuboida[ja podałem przykład]) up
4. Wpisujemy komendę /region define Nazwa_Cuboida Nick_Właściciela
5. Wpisujemy komendę /region setparent Nazwa_Nowego_Cuboida Nazwa_Głównego_Cuboida
6. Opcjonalnie możemy wpisać /region save
Post został pochwalony 0 razy |
|
|